Dzienniczek żywieniowy


Dzienniczek żywieniowy to zapis wszystkiego co się je przez określony okres czasu, najczęściej są to 3 dni. Na podstawie takiego zapisu można wnioskować o sposobie żywienia osoby oraz pewne wzorce żywieniowe.
 
Prawidłowo przygotowany dzienniczek żywieniowy powinien zawierać: 
  • Godzinę i miejsce posiłku (dom, szkoła, praca) 
  • Rodzaj posiłku (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja, przekąska) 
  • Wszystkie składniki posiłku (chleb żytni, masło, szynka wieprzowa, pierś z kurczka w panierce smażona) 
  • Ilość w gramach lub miarach domowych (sztuka, kromka, plaster, cienko posmarowane)
  • Aktywność fizyczna w danym dniu oraz czas jej trwania (np. ilość kroków, trening cardio/siłowy, wysoka, średnia intensywność, jazda na rowerze, spacer) 

Do pobrania:

Wypełniony dzienniczek wyślij na dietetyk.anetakaluzna@gmail.com

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem